باربری مشهد به خرمدره | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به خرمدره – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خرمدره -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


مکان های دیدنی خرمدره
خُرَّمدَرّه شهرستانی است در استان زنجان ایران. خرمدره شهری با فرهنگ و تمدنی هشت هزار ساله وجاذبه های طبیعی شگفت انگیز و با 90 تپه و اثر تاریخی در تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران و مسافرین مشتاقی است که برای دیدن طبیعت زیبا و سایر آثار تاریخی ایران زمین به این خطه سفر می کنند. 
حمام قدیمی یان یان خرمدره
بنای تاریخی حمام «یان یان» در مرکز شهر و در میان بافت سنتی در حاشیهٔ رودخانهٔ کبیر و ضلع غربی خیابان سردار جنگل قرار گرفته است. این بنا با ۲۱۰ مترمربع وسعت با سبک معماری حمام‌های دورهٔ صفوی اما در ابعاد کوچک‌تر بنا گشته است. باربری مشهد به خرمدره -  این بنا شامل فضاهایی چون هشتی ورودی، پای‌شوی خانه، گرماخانه، نظافت‌خانه، خزینه‎های آب سرد و آب گرم و گلخن می‌باشد. تاریخچهٔ ساخت این بنا متعلق به اواخر دورهٔ قاجاریه بوده و تا حدود ۲۵ سال گذشته نیز استفاده می‌شده است؛ اما در چند سال گذشته متروکه گشت و همین دلیل باعث تخریب آن شده است.مکان های دیدنی خرمدره
تپه‌های باستانی خرمدره

تپه خالصه، تپه داستاران، تپه آرانج، قیزلار قلعه سی، آینه لار داشی، محوطه گوره چال، قبرستان سوکهریز، تپه سینداران، محوطه قینرجه، محوطه کرم بلاغی، محوطه خرابه لر، محوطه آخارباخار، درمان تپه سی و تپه نصیر آباد. سایت نوسنگی تپه خالصه که اشیاء کشف شده از این مکان قدمت ۸۰۰۰ ساله دارند.

تپه خالصه قدیمی ترین استقرارهای ایرانی
با توجه به بررسی باستان شناسی انجام گرفته و نتیجه بررسی و پژوهش ها، قدیمی ترین محوطه خرمدره به هزاره شش قبل از میلاد یعنی 8 هزار سال پیش باز می گردد که جزء قدیمی ترین استقرارهای ایرانی است که شناخته شده است. باربری مشهد به خرمدره - تپه خالصه کاوش های باستان شناسی در آن نجام گرفته در خصوص تاریخ معماری نخستین ساخت و سازهای معماری و همچنین نمونه های اولیه اهلی کردن و گیاهان از جمله گندم و حتی انگور دانه های انگور نیز به دست آمده که به هشت هزار سال پیش باز می گردد.
حیات وحش و طبیعت خرمدره
به علت واقع شدن در مجاورت کوه های شمال (انجیلین و…) همچنین ارتفاعات بلند منطقه و بارش های فصلی از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است بطوری که در برخی مناطق این شهرستان جانوران و پرندگان حمایت شده همچون بز کوهی ،کبک ،گرگ و…دیده می شوند.مکان های دیدنی خرمدره
روستای انجلیین 
انجلین، یکی از روستاهای بکر و زیبای شهرستان خرمدره در استان زنجان است ، که طبیعت فوق العاده ای دارد. این روستا در دهستان الوند قرارگرفته و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۴۸ نفر (۳۳خانوار) بوده است . طبیعت زیبا وبکر این روستا بسیار جذاب است و محیط خوبی هم دارد .
باربری مشهد به خرمدره و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به خرمدره - زنجان - ابهر - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به خرمدره،حمل بار از مشهد به خرمدره ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: